Cumartesi, Şubat 10, 2018

Magazin nostalji: Emel Sayın ile Selçuk Aslan hastane odasında evlendi



İki yıllık Emel Sayın-Selçuk Aslan beraberliği bir hastane odasında kıyılan nikahla noktalandı. Emel Sayın, gelinlik yerine pembe gecelikle imza attı.


Çiçeği burnunda damat Selçuk Aslan'ın neşesine diyecek yoktu doğrusu. Bir yandan viskisini yudumluyor, öte yandan neşeli ses tonuyla mutluluğunu dile getiriyordu:

- "Sol parmağımdaki yüzüğü, cebimdeki nikah cüzdanının varlığını hissetmesem, görmesem inanamıyacağım. Beraberliğimiz süresince defalarca ayrılıp barıştık. Birbirimizden kopamayacağımızı anlayınca, nikah işlemlerine başladım. Yavrumuzu kaybedince şaşkına döndüm. Duyduğum üzüntü sonsuzdu. Beni ve Emel'i bu üzüntüden ancak nikah kurtarırdı. Ve evlendik işte."

- "Nikahınızda ne sizin, ne de Emel Hanım'ın ailesinden kimse yoktu. Bu konuda ne dersiniz?"

- "Dedim ya çok şaşkındım. O şaşkınlık içinde istediğim tek şey, Emel'in bir an önce karım olmasıydı. Ailelerimize telefonla bildirdim."

- "Gelmediler mi?"

- "Emel'in teyzesi Hatıra Hanım vardı nikahta."

- "Ya annesi?"

Sustu Selçuk Aslan. Yanıt vermedi bu sorumuza ve devam ettik:

- "Bizim geleneklerimizde, evlendikten sonra büyüklere el öpmeye gidilir. Suat Hanım'a el öpmeye gidecek misiniz? Veya birlikte gidelim, bu mutlu günü görüntülemiş oluruz."

- "Tabii gideceğiz. Ama, Emel henüz ayağa kalkacak durumda değil. İyileşir iyileşmez... Daha doğrusu televizyon çekiminin ardından..."

Selçuk Aslan, söyleşimizin sonunda, "Yalnız size veriyoruz" diyerek, gazino fotoğrafçısının çektiği nikah resimlerini verdi bize... Oysa aynı resimleri bütün basına dağıtmıştı.

* * *

Emel Sayın ile Selçuk Aslan, hastane odasında yüzüklerini takarak hayatlarını birleştirdi.İki yıllık Emel Sayın-Selçuk Aslan beraberliği nikah masasında noktalanmıştı. Bir hastane odasında, beyaz gelinlik yerine pembe gecelikle imza atmıştı deftere Emel Sayın. Hepsinden önemlisi bu mutlu gününde, her fırsatta canı kadar sevdiğini söylediği ailesinden kimse yoktu. Ne annesi, ne ablası, ne de kardeşleri...

Peki onlar ne diyorlardı bu sürpriz evliliğe? Abla Şenel, sorumuzu telefonda yanıtladı:

- "Ben teyzemden öğrendim. Hastaneye Emel'i ziyarete gittiğinde nikahları kıyılıyormuş. Mutluluk diliyorum kardeşime. Başka ne söyleyebilirim ki?"

Kardeşi Fatoş ise, haberi gazetede okuduğunu ve şaşırdığını söylüyor, o da ablası gibi mutluluk diliyor, yorum yapmıyordu.

Anne Suat Sayın, sorumuzu telefonda yanıtlamadı. Ses tonu buruktu. "Karşı karşıya gelip konuşalım" dedi ve buluştuk.

Emel Sayın'ın annesi Suat Sayın, şöhretli kızına karşı oldukça tepkiliydi.Gülümsemeye çalışıyordu Suat Hanım. Hemen söze girdi:

- "Ne yapalım, kısmet böyle imiş. Sanatçıların kaderi bu herhalde. Muazzez Abacı hapishanede, Emel hastanede nikahlandı... İnşallah mutlu olurlar."

- "Haberi kimden aldınız?"

- "Kız kardeşim Hatıra'dan... Hastaneye Emel'i ziyarete gitmişti. Aradan yarım saat geçmeden telefonla aradı beni. 'Emel'in nikahı var' dedi, inanır mısınız, o anda ne şaşırdım, ne de üzülebildim. Bir robot gibiydim adeta. Bilmem neden, o anda bir rahatlama duydum içimde. Evde arkadaşlarım vardı. Hiçbir şey düşünmemeye çalıştım."

Suat Hanım derin bir iç çekerek sözlerine devam etti:

- "Doğrusunu söylemek gerekirse, bu beraberlik aile içinde her gün huzursuzluk doğuruyordu. Onların münakaşalarına tanık oluyor, biz üzülüyorduk, inanın bir ara onları kendi ellerimle evlendirmeye kalktım. Çünkü artık bıkıp usanmıştım. Ama... Aralarında 14 yaş fark var. Mantıken izdivaca gidemezdi bu beraberlik. Selçuk bana karşı her zaman son derece saygılıydı ama, ne yalan söyleyeyim güvenemiyorum ona. Daha çok küçük. Emel'in üzülmesini istemiyorum. Bir anneyim ben... Her ikisinin de mutlu olmasını diliyorum. Bu beraberlik süresince kan kusturdular bana. Bu bir gerçek ama, sevgiye son derece saygım vardır. Mutluluklarını duyduğum zaman çok sevineceğim. Emel, çok çocuk ruhlu. Her zaman da çocuk kalacak biliyorum. Dedim ya, inşallah mahcup ederler beni. Bir güvenebilsem Selçuk'a..."

- "Sizi ziyarete geldiklerinde tavrınız nasıl olur?"

Emel Sayın, annesi Suat Hanım ve kızkardeşleri ile...- "Bu ara gelmelerini istemiyorum. Karşılaşmak istemiyorum... Çünkü bu nikah olayının dışında bazı nedenlerden çok kırgınım Emel'e... Bu konuda ölsem kemiklerim affetmez..."

- "Ne olduğunu sorabilir miyiz?"

- "Küçük kızım Hülya, iki haftadır hastanede yatıyordu... Ölüm tehlikesi atlattı. Karın zarı iltihabı olmuştu... İşte, Hülya'nın bu kritik dönemlerinde onu çok üzebilecek dedikodular geldi Emel ve Selçuk'tan. Emel konunun üzerine biraz daha gitseydi, kızkardeşi ölebilirdi. Bu konuda daha fazla bir şey söylemek istemiyorum. Ama, dedim ya, ölsem bile kemiklerim affetmez... En kısa zamanda Hülya ile birlikte seyahate çıkacağız. Bu zaman içinde gelmezlerse, görmezsem sevinirim. Aradan zaman geçmesi gerek."

(Röportaj: Gülden Yıldız - Ses Dergisi - 5 Temmuz 1980)

İlgili Yazılar


Çocukluğumuzun Kahramanları - 1 Mister NO

Rock müzik dinleyicisinin "Kimse bilmiyor" sevinci

Eskinin Adamıyla Yaratıcı Yazarlık Atölyesi - 1. Bölüm: İçinizdeki Yazarı Uyandırın

Müzik Zevkinizi Kendiniz mi Belirliyorsunuz?

Çocukluğumuzun Kahramanları - 2 Baltalı İlah Zagor

Erkin Koray'ın "Çöpçüler" şarkısı nasıl ortaya çıkmıştı?

Eskinin Adamıyla Yaratıcı Yazarlık Atölyesi - 2. Bölüm: Asparagas Nasıl Yazılır?

Unforgettables Plak Serisi

BRUCE LEE'nin Öyküsü

Çocukluğumuzun Kahramanları - 3 KIZILMASKE

Bu videoda; Kaçak, Görevimiz Tehlike, Uzay Yolu, Doludizgin (Bonanza), Tatlı Cadı ve Komiser Columbo dizilerinin nostaljisini yapıyoruz

INTERNET Nostaljisi

Hayalet Görünce Ne Yapmalı?

Çocukluğumuzun Kahramanları 4 - Sihirbazlar Kralı MANDRAKE

Videoklipler Nasıl Ortaya Çıktı?

Yeşilçam'da Seks Filmleri Furyası

Çocukluğumuzun Kahramanları 5 - Kaptan Swing

Müzik Dinleme Alışkanlığımız Değişirken

Çocukluğumuzun Kahramanları 6 - Çelik Blek (Teksas çizgiromanı)

GIRGIR mizah dergisinin öyküsü

Gizemle Nasıl Başederiz?

Çocukluğumuzun Kahramanları 7 - Yüzbaşı Tommiks

Beatles Çılgınlığı - Müzik Tarihinde Bir Dönüm Noktası

Sosyal medyada paylaşılan matematik sorularının arkasındaki kandırmaca

Şarkı Sözlerinde Mutluluğun Formülü

DİKKAT: Bu video hassas insanlar için uygun olmayabilir

Çocukluğumuzun Kahramanları 8 - Barbar Conan

Turist Ömer Uzay Yolunda filminin öyküsü

Çocukluğumuzun Kahramanları 9 - Red Kid

Beyaz Kelebekler grubunun öyküsü

Ayla Dikmen'in öyküsü

Çocukluğumuzun Kahramanları 10 - Tenten

Eskinin Adamıyla Medya Maceraları

Eskinin Adamıyla Çizgiroman Nostaljisi- Türk çizgiroman kahramanlarına genel bir bakış

Çocukluğumuzun Kahramanları 11 - Tarkan

Bu video sohbetinde uzaylılar ve politikacılardan bahsedilmektedir. Hatta zekasına güvenenler için bir de bilmece var

Çocukluğumuzun Kahramanları 12 - Karaoğlan

'Beş Yıl Önce On Yıl Sonra' grubu

Dünyayı Kurtaran Adam filminini hatırıyor musunuz?

Plak toplamaya ve dinlemeye yeni başlayanlar için yararlı bilgiler bu videoda!

Çocukluğumuzun Kahramanları 13 - Yüzbaşı Volkan

Çocukluk arkadaşımız Pembe Panter

Magazin Nostalji - Ajda Pekkan'ın Sadece 6 Gün Süren İlk Evliliği

BEKLENEN ŞARKI Filminin Öyküsü

Barış Manço'nun 40 günlük ilk evliliği

Gazinolar: Bir Döneme Damga Vurmuş Eğlence ve Müzik Mekanları

Magazin Nostalji - Yabancı Basında Yeşilçam

ve huzurlarınızda The Muppet Show

illa ki Ferdi Özbeğen

Eskinin Adamı'nın Şimdiki Zamanla İmtihanı - Bu sohbette şiir, şarkı, videoklip.. Ne ararsanız var

Nedir Bu Nostalji Dedikleri?

Müzik - Magazin aleminde son durumlar nedir?

Çok Yorgunum, Beni Bekleme Kaptan - Cem Karaca'nın Öyküsü

Magazin Nostalji - Alaturka mı, aranjman mı? Plak mı, kaset mi?

Magazin Nostalji - Erkin Koray maçı kaybedince sahadan nasıl kaçtı? Cem Karaca gece maçına güneş gözlükleriyle çıkınca ne oldu? Barış Manço, Kurtalan Ekspresi nasıl dağıttı?

Rocky Filmlerini Nasıl Bilirsiniz?

Alkışlarla yaşar, yalnızdır piyanist - Bu bir Ferdi Özbeğen hikayesi

Ferdi Özbeğen - 1984 Şan Konseri 1. Bölüm

Ferdi Özbeğen - 1984 Şan Konseri 2. Bölüm

Bir Başkadır Ayten Alpman

Magazin Nostalji - Ünlülerin Uçan Daire Merakı

Plaklarda ve Fotoromanlarda Fenerbahçe

Magazin Nostalji - Barış Manço ve Seks

Zeki Müren'in Egzotik Maceraları

Bir Başkadır Ayten Alpman

Sen çok iyi bir insansın ama SENLE OLMAZ!

HOTEL CALIFORNIA şarkısının öyküsü - Sözlerinin tamamı, çevirisi ve yorumu